dimecres, 11 de juliol del 2012

Dos dies amb els meus pares

Desprès de tot, aquest dos no semblem pas males persones, no els entenc gaire però em donen de menjar i em treuen a passejar.
 
Ahir en varen portar a un lloc on hi ha molta aigua, l'hi diuen piscina, al principi em feia una mica de por, però un cop a dins s'estava prou bé.
 
Varem estar en un parc molt bonic, i desprès varem estar en una botiga comprant robeta per mi.
 
Avui em estat en una zona de la ciutat on hi havia moltes parades de especies i articles d'aquesta terra, m'ho he passat molt bé.
 
Ara ja se fer petons, però sols els faig quant vull, tot i que es passen hores demanant-m'ho, també ser dir "adéu" i tocar de palmetes quant faig una cosa ben feta.
 
He estat jugant tota la tarda amb els meus pares, la meva mare intentava agafar-me i jo corria cap el meu pare, crec que els he fet agafar mal d'esquena jejeje.
 
A més aguanten tot el que els hi faig, mai es queixen, els embruto de "potitos" els esgarrepo i mossego i res, no es queixen, demà els hi fotre alguna cosa pel cap, aixi sabre fins on poden arribar.

Per cert Cleo, jo també soc un nen "Cleopatra"
 

1 comentari:

  1. Hola Dídac!!!
    Sóc una noia que coneix a la teva Feliç mare...vull que sàpigues que tens molta sort de tenir aquests pares.MOLTES FELICITATS FAMILIA, de veritat que les vostres cares ho diuen tot.
    MOLTS PETONS desde Barberà del Vallès.
    Gemma Z.

    ResponElimina